رز بنفش

عاشقانه و مطالب جالب و مفرح و اموزنده

رز بنفش

عاشقانه و مطالب جالب و مفرح و اموزنده

حاضر جوابی

 
روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت وگفت:آقای شاو ! وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده است برنارد شاو هم سریع جواب میدهد : بله ! من هم هر وقت شما را می بینم فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید!
 
روزی نویسنده جوانی از جرج برنارد شاو پرسید:«شما برای چی می نویسید استاد؟» برنارد شاو جواب داد:«برای یک لقمه نان»نویسنده جوان برآشفت که:«متاسفم!برخلاف شما من برای فرهنگ مینویسم!»وبرنارد شاو گفت:«عیبی نداره پسرم هر کدام از ما برای چیزی مینویسیم که نداریم!»

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://papati-link.blogfa.com

پس تو که می گفتی منو لینکم کردی , پس برای چی لینکم نکردی ؟
مسخره کردی؟؟؟

با اسم پاپتی عزیزم خوب نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد