رز بنفش

عاشقانه و مطالب جالب و مفرح و اموزنده

رز بنفش

عاشقانه و مطالب جالب و مفرح و اموزنده

از گذشته تا امروز! ...

 

از گذشته تا امروز! ... (ارسال توسط دوست خوبم حسین)


http://www.redlink1.com/mydocs/group/23/02.jpg

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

باغ شیشه ای

پا به خواب  تو گذاشتم
بس که بیداری کشیدم
من چقدر حوصله کردم
تا به خواب تو رسیدم
کاشکی دوست داشتن های ما
عشق های همیشگی بود
قلب و فانوس های روشن
دنیا باغ شیشه ای بود
پشت خنده بنفشهپشت گریه تو خنده
که توی بازی تازه
که دله کهنه می پسنده
با تو بارونی و عاشق
زیر چتری که خیاله
چقدر این قصه قشنگه
چقدر این لحظه محاله

من نشانی

من نشانی از تو ندارم اما

                   نشانی ام را برای تو مینویسم :



در کوچه های انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار !



در خیابان غربت وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو!



کنار بید مجنون خزان زده ای آرزو های رنگی!



پشت بغض خیس پنجره مرا مییابی غبار آلود........

پر معنی

پر معنی ترین کلمه "ما" است
آن را بکار ببندیم
عمیق ترین کلمه "عشق" است
به آن ارج بنهیم
بی رحم ترین کلمه "تنفر" است
آن را از بین ببریم
سرکش ترین کلمه "هوس" است
با آن بازی نکنیم
خود خواهانه ترین کلمه "من" است
از آن حذر کنیم
ناپایدارترین کلمه "خشم" است
آن را فرو ببریم

ادامه مطلب ...

Iranian_Girls Group

قلب من با قلب تو ....

می شود پنجاه و پنج...
قلب من با قلب تو 
....
می شود خالی ز رنج
...
پنج من از آن تو
...
پنج تو از آن من
...
می شود آیا رسد
....
این چنین پنجم به پنج؟...

 

هشدار جدی به دختران مجرد

به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند

صغری جین هو یانگ ۲ سکهءبهار آزادی

 

سمیه شان جان هو۲ سکهءبهار آزادی

 

سکینه تانگ یو شوآ ۱سکهءبهار آزادی

 

رقیه سان شی مون ۴سکهءبهار آزادی با خواهر زن

 

عفت جینگ مین۳ سکه بهار آزادی

حبیبه اون چون تنگ ۵سکه بهار آزادی

گربه شیطون ...

(ارسال توسط دوست خوبم محسن)

یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود.
آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه، یه روز گربه رو میزنه زیر بغلش و 4 تا خیابون اونطرف تر ولش می کنه.
وقتی خونه میرسه میبینه گربه هه از اون زودتر اومده خونه.
این کارا رو چند بار دیگه تکرار می کنه، اما نتیجه ای نمیگیره.....

یک روز گربه رو بر میداره میذاره تو ماشین.
بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و ...خلاصه گربه رو پرت میکنه بیرون.

یک ساعت بعد، زنگ میزنه خونه.
زنش گوشی رو برمیداره.
مرده میپرسه: " اون گربه کره خر خونس؟"
زنش می گه آره.
مرده میگه گوشی رو بده بهش، من گم شدم !!!